Õ„Õ¡Ö€Õ¤Õ¸Ö‚ Õ«Ö€Õ¡Õ¾Õ¸Ö‚Õ¶Ö„Õ¶Õ¥Ö€Õ« ÕºÕ¡Õ·Õ¿ÕºÕ¡Õ¶Õ¨ Ö‡ Ô±Ôº Õ¶Õ¡Õ­Õ¡Õ£Õ¡Õ°Õ¨ Õ¶Õ¡Õ­Õ¡Õ±Õ¥Õ¼Õ¶Õ¥Õ¬ Õ¥Õ¶ Ö„Õ¶Õ¶Õ¡Ö€Õ¯Õ¸Ö‚Õ´ Õ°Õ¡Õ´Õ¡Õ¾Õ¡Ö€Õ¡Õ¯Õ« ÕºÕ¡ÕµÕ´Õ¡Õ¶Õ¶Õ¥Ö€Õ¸Ö‚Õ´ Õ¯Ö€Õ©Õ¸Ö‚Õ©ÕµÕ¡Õ¶ Õ«Ö€Õ¡Õ¾Õ¸Ö‚Õ¶Ö„Õ« Õ¾Õ¥Ö€Õ¡Õ¢Õ¥Ö€ÕµÕ¡Õ¬

28 ՕԳՈՍՏՈՍ 2020, Õ€Õ¡Õ²Õ¸Ö€Õ¤Õ¡Õ£Ö€Õ¸Ö‚Õ©ÕµÕ¸Ö‚Õ¶Õ¶Õ¥Ö€

Արցախի Հանրապետության Մարդու իրավունքների պաշտպանի և Ազգային ժողովի նախագահի նախաձեռնությամբ օգոստոսի 27-ին ԱԺ նիստերի դահլիճում տեղի է ունեցել «ՔՈՎԻԴ-19 համավարակի ազդեցությունը կրթության իրավունքի իրացման վրա. հիմնախնդիրները և լուծումները» թեմայով քննարկում, որին մասնակցում էին օրենսդիր ու գործադիր իշխանությունների ներկայացուցիչներ, կրթության ու առողջապահության ոլորտների պատասխանատուներ և քաղաքացիական հասարակության ներկայացուցիչներ:

Բացման խոսքով հանդես է եկել ԱՀ Ազգային ժողովի նախագահ Արթուր Թովմասյանը՝ շեշտադրելով քննարկվող հիմնախնդրի կարևորությունը բազմաթիվ քաղաքացիների իրավունքների իրացման համար:

Ô±Õ€ Õ´Õ¡Ö€Õ¤Õ¸Ö‚ Õ«Ö€Õ¡Õ¾Õ¸Ö‚Õ¶Ö„Õ¶Õ¥Ö€Õ« ÕºÕ¡Õ·Õ¿ÕºÕ¡Õ¶ Ô±Ö€Õ¿Õ¡Õ¯ Ô²Õ¥Õ£Õ¬Õ¡Ö€ÕµÕ¡Õ¶Õ¨, Õ¯Õ¡Ö€Ö‡Õ¸Ö€Õ¥Õ¬Õ¸Õ¾ Õ°Õ¡Õ¶Ö€Õ¡ÕµÕ«Õ¶ Ö„Õ¶Õ¶Õ¡Ö€Õ¯Õ¸Ö‚Õ´Õ¶Õ¥Ö€Õ« Õ¤Õ¥Ö€Õ¨ Õ¿Õ¡Ö€Õ¢Õ¥Ö€ Õ°Õ«Õ´Õ¶Õ¡Õ­Õ¶Õ¤Õ«Ö€Õ¶Õ¥Ö€Õ« Õ¬Õ¸Ö‚Õ®Õ´Õ¡Õ¶ Õ£Õ¸Ö€Õ®Õ¸Ö‚Õ´, Õ¶Õ·Õ¥Õ¬ Õ§, Õ¸Ö€ իրենց կողմից Ö„Õ¶Õ¶Õ¡Ö€Õ¯Õ¸Ö‚Õ´Õ¶Õ¥Ö€Õ« Õ¯Õ¡Õ¦Õ´Õ¡Õ¯Õ¥Ö€ÕºÕ¸Ö‚Õ´Õ¨ ÕºÕ¡Ö€Õ¢Õ¥Ö€Õ¡Õ¯Õ¡Õ¶ Õ¢Õ¶Õ¸Ö‚ÕµÕ© Õ§ կրելու՝ Õ´Õ¡Ö€Õ¤Õ¸Ö‚ Õ«Ö€Õ¡Õ¾Õ¸Ö‚Õ¶Ö„Õ¶Õ¥Ö€Õ«Õ¶ Õ¡Õ¼Õ¶Õ¹Õ¾Õ¸Õ² Õ¿Õ¡Ö€Õ¢Õ¥Ö€ Ö…Ö€Õ¡Õ­Õ¶Õ¤Õ«Ö€ Õ©Õ¥Õ´Õ¡Õ¶Õ¥Ö€Õ« Õ·Õ¸Ö‚Ö€Õ»:

«Այսօրվա քննարկվող թեմայի համար առանցքային նշանակություն ունեն կրթության իրավունքն ու երեխայի լավագույն շահերի սկզբունքը, և պետք է հասկանալ, թե որտեղ է դրանց միջև հավասարակշռությունը: Հարկ է հիմնախնդիրը դիտարկել երկու տեսանկյուններից. առաջինը կրթության իրավունքի հետ ուղիղ կերպով առնչվող այլ իրավունքներն ու դրանցով պայմանավորված վտանգներն ու հետևանքներն են, իսկ երկրորդը՝ առողջության պահպանման իրավունքին վերաբերող վտանգները: Վերջիններս, ցավոք, մեծապես պայմանավորված են անորոշություններով՝ դժվարեցնելով արդյունավետ որոշումների կայացումն ու իրականացումը: Մենք, որպես որոշում կայացնողներ և հասարակության ակտիվ անդամներ, պետք է փորձենք գտնել և առաջարկել արդյունավետ լուծումներ»,- իր խոսքում ընդգծել է Ա. Բեգլարյանը:

Խոսելով ուսուցման եղանակի մասին՝ Պաշտպանը նշել է, որ կենդանի կրթությունը, բնականաբար, շատ ավելի նախընտրելի է, քան՝ առցանցը. ուստի, պետք է հնարավորինս անել անվտանգ կենդանի կրթություն ապահովելու ուղղությամբ՝ զուգահեռաբար բարելավելով առցանց կրթության համար անհրաժեշտ մասնագիտական ու տեխնիկական պայմանները՝ համավարակի հնարավոր սրացմանն ավելի պատրաստ լինելու նպատակով:

Մարդու իրավունքների պաշտպանը, շեշտադրելով վաղ տարիքի երեխաների ավելի մեծ խոցելիությունն առկա սահմանափակումների պայմաններում, ընդգծել է նախադպրոցական կրթության արդյունավետ կազմակերպման և ընդունելության հանդեպ պետության լրացուցիչ ուշադրության և ջանքերի անհրաժեշտությունը:

ԱՀ տարածքային կառավարման և զարգացման նախարար, պարետ Ժիրայր Միրզոյանը, ԱՀ կրթության, գիտության և մշակույթի նախարար Լուսինե Ղարախանյանը և քննարկման մի շարք այլ մասնակիցներ ևս հանդես են եկել ելույթներով, ծավալվել է շահագրգիռ քննարկում տարբեր հարցերի շուրջ: Լիազոր մարմինների ներկայացուցիչները խոստացել են հաշվի առնել քննարկման ընթացքում ներկայացված առաջարկներն ու փաստարկները: